Collage av screenshots från kunders hemsidor

Kundcase

Våra kunder siktar högt och satsar långsiktigt, vilket passar oss utmärkt. Att röra sig snabbt och att lyssna på marknaden är egenskaper vi delar, precis som uppfattningen att både produkt och sajt ska leva länge.

Bluewater

Bluewater

Bluewater, ett globalt företag inom vattenreningslösningar, stod inför utmaningen att fortsätta att växa utan att krångla till e-handeln. Samtidigt behövde de förbättra sitens prestanda och öka flexibiliteteten.

Det som verkligen särskiljer Tiburon är två saker, bra kommunikation och ett bra resultat. Det är sällan som man får bra kommunikation ett tekniskt projekt igenom, men det är avgörande för att landa i en riktigt bra slutprodukt.
Jens Johnston
,
Head of Marketing
Läs mer här
Besök
bluewatergroup.com
PROSSIONI®

PROSSIONI®

Prossioni är ett nytt sätt att tänka kring sängkläder. De vill förändra synen på de produkter vi har i sovrummet.  Behandlade med ett speciellt ytskikt för att hålla längre mellan tvättar och tillverkade i högre kvalitet än normalt. Förhoppningen är att få konsumenten att inse att det är värt att investera i saker som håller länge och har en tidlös design.

Kreativa, pålitliga och alltid leverans i tid. Det har varit en ynnest att jobba med Tiburon.
Fredrik Kempe
,
grundare
Läs mer här
Besök
prossioni.com
Parfait

Parfait

Med hjälp av din mobilkamera och lite magiskt AI så räknar Parfait ut den perfekta storleken till din nästa peruk. Designen får du såklart styra över helt själv.

Tiburon byggde Parfait från grunden med ett custom-tema. En stor utmaning låg i att designa och bygga ett gränssnitt som guidar användaren genom tusentals perukerkombinationer genom några enkla valmöjligheter online.

You guys are iconic, I hope I get to work with you again!
Isoken Igbinedion
,
CEO & co-founder
Läs mer här
Besök
myparfait.com
Martie

Martie

Martie är en amerikansk mataffär som säljer livsmedel och skafferivaror med kort utgångsdatum som annars skulle hamna på soptippen.

Martie.com är designad, byggd och optimerad för ett så högt "average order value" som möjligt. Tiburon löste det genom utvecklingen av ett eget unikt tema till Martie, som lanserades hösten 2021 i USA.

Tiburon designade och byggde martie.com från grunden, både i tid och inom budget
Louise Fritjofsson
,
CEO & co-founder
Läs mer här
Besök
martie.com